Menu
Din vagn
Vi gillar hållbart mode och design

Betalning och villkor

Betalningsrutiner:

Gå in som vanligt och beställ via kassan. Välj att betala antingen via kort-alternativet (Nets Easy) eller Banköverföring.


1. Betala med kort-alternativet (Nets Easy): fullfölj instruktionen och betala med ditt kort. När vi fått meddelande om din beställning och betalning, skickas varan från vår butik i Gränna. Du får en bekräftelse på beställningen.


2. Betala med Banköverföring: fullfölj instruktionen och genomför din betalning. Vi får beställningen direkt via mail och du (kunden) får en bekräftelse på beställningen.

Betala sedan med:

1. SWISH: 1230195370  

2. BANKGIRO: 222-6314 

3. POSTGIRO: 80 23 94-7

Du väljer det betalningsalternativ som du tycker är bäst.

Vi skickar den beställda varan inom 1-2 veckor från butiken i Gränna.  På grund av rådande COVID19 pandemi kan det ta något längre.

Finns varan inte i lager så kan vi vanligtvis beställa hem den (beställningsvara är ca 2 veckors leveranstid). Hör i så fall av dig till oss så kan vi sannolikt ordna det. Inga extra kostnader tillkommer.

Samtliga priser på hemsidan är inkl. moms.

Leverans

Fraktfritt tillsvidare när du beställer via vår webbutik. Leveranser sker med Postnord om inget annat avtalats. Normalt är leveranstiden 1-2 veckor, Vi förbehåller oss rätten att det under arbetsintensiva perioder kan ta några dagar extra. 

Skydd av personuppgifter

I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi garanterar att vi inte kommer att sälja eller överlåta några personuppgifter till annan part.

Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor. Varan ska vara i samma skick som när du fick den och oanvänd. Kontakta oss alltid först via e-post (info@countryline.se)

Reklamation

Vid reklamation för köp från webbutiken kontakta oss på telefon 0390-10101, alternativt mail: info@countryline.se. 
Vi följer alltid konsumentlagen, och kommer överens med kunden om hur vi går till väga för att alla parter ska bli nöjda.