Menu
Din vagn
Vi gillar hållbart mode och design

Betalning och villkor

Betalningsrutiner:

Gå in som vanligt och beställ via kassan. Välj att betala antingen via 1. kort-alternativet (Nets Easy) eller 2. Banköverföring.


1. Betala med kort-alternativet (Nets Easy): fullfölj instruktionen och betala med ditt kort. Vi får beställningen direkt via mail. När vi fått meddelande om din beställning och betalning, skickas varan från vår butik i Gränna. Leveranstid ca 1-2 veckor. Du (kunden) får en orderbekräftelse tillbaka på beställningen att den gått igenom. Om du inte fått en bekräftelse, kontakta oss!    PS Kontrollera din skräppost, det kan hända att din orderbekräftelse hamnar där p g a din dators inställningar DS


2. Betala med Banköverföring: fullfölj instruktionen och genomför din betalning. Vi får beställningen direkt via mail. När vi fått meddelande om din beställning och betalning, skickas varan från vår butik i Gränna.  Leveranstid 1-2 veckor. Du (kunden) får en orderbekräftelse tillbaka på beställningen att den gått igenom. Om du inte fått en bekräftelse, kontakta oss!     PS Kontrollera din skräppost, det kan hända att din orderbekräftelse hamnar där p g a din dators inställningar DS

Betala sedan med:

1. SWISH: 1230195370  

2. BANKGIRO: 222-6314 

3. POSTGIRO: 80 23 94-7

Du väljer det betalningsalternativ som du tycker är bäst.

Vi skickar den beställda varan inom 1-2 veckor från butiken i Gränna.  Under högsäsong kan det dröja ytterligare nån vecka.

Finns varan inte i lager så kan vi vanligtvis beställa hem den (beställningsvara är ca 2 veckors leveranstid). Hör i så fall av dig till oss så kan vi sannolikt ordna det. Inga extra kostnader tillkommer.

Samtliga priser på hemsidan är inkl. moms.

Leverans

Fraktfritt inom Sverige när du beställer via vår webbutik. Leveranser sker med Postnord om inget annat avtalats. Normalt är leveranstiden 1-2 veckor, Vi förbehåller oss rätten att det under arbetsintensiva perioder kan ta några dagar extra. 

Beställning inom EU: kontakta oss så ordnar vi det. Frakt tillkommer. 

Order and shipping to Norway and EU: please contact us and we will help you. Shipping will be added.

Skydd av personuppgifter

I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi garanterar att vi inte kommer att sälja eller överlåta några personuppgifter till annan part.

Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor. Varan ska vara i samma skick som när du fick den och oanvänd. Kontakta oss alltid först via e-post (info@countryline.se)

Reklamation

Vid reklamation för köp från webbutiken kontakta oss på telefon 0390-10101, alternativt mail: info@countryline.se. 
Vi följer alltid konsumentlagen, och kommer överens med kunden om hur vi går till väga för att alla parter ska bli nöjda.