Terms & Conditions
Betalningsrutiner:
När du beställt dina varor, gå till kassan. Välj betalning:
1. Kort (Nets Easy)
2. IBAN SE34 9500 0099 6026 0802 3947 BIC NDEASESS
Fullfölj instruktionen och betala.
Vi får din beställning/orderbekräftelse direkt via mail.
Du (kunden) får en orderbekräftelse på beställningen till din mail att den gått igenom. Om du inte fått en bekräftelse, kontakta oss!
PS Kontrollera din skräppost, det kan hända att din orderbekräftelse hamnar där p g a din dators inställningar, det händer ibland DS
Samtliga priser på hemsidan är inkl. moms.
Leverans
När vi fått din beställning och betalning, skickas varan från vår butik i Gränna. Leveranstid ca 1-2 veckor.
Under högsäsong kan det dröja ytterligare nån vecka.
Finns varan/storleken du vill ha inte i lager så kan vi vanligtvis beställa hem den (beställningsvara är ca 2 veckors leveranstid). Hör i så fall av dig till oss via mail eller tfn 0390-10101 (Grännabutiken), så kan vi ordna det. Inga extra kostnader tillkommer.
Fraktfritt från 150 EUR (inom EU)
Frakt tillkommer 15 EUR på beställning under 150 EUR (inom EU)
Fraktfritt inom Sverige
(privatpersoner)
Leveranser sker med Postnord om inget annat avtalats.
Skydd av personuppgifter
I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi garanterar att vi inte kommer att sälja eller överlåta några personuppgifter till annan part.
Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor. Gäller ej REA-varor. Varan ska vara i samma skick som när du fick den och oanvänd.
Kontakta oss alltid först via e-post (info@countryline.se)
Reklamation
Vid reklamation för köp från webbutiken kontakta oss på telefon 0390-10101, alternativt mail: info@countryline.se.
Vi följer alltid konsumentlagen, och kommer överens med kunden om hur vi går till väga för att alla parter ska bli nöjda.
Skydd av personuppgifter
I samband med din registrering och beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna tillhandahålla den service som du förväntar dig av oss. Vi garanterar att vi inte kommer att sälja eller överlåta några personuppgifter till annan part.
Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor. Gäller ej RERA-varor. Varan ska vara i samma skick som när du fick den och oanvänd.
Kontakta oss alltid först via e-post (info@countryline.se)
Reklamation
Vid reklamation för köp från webbutiken kontakta oss på telefon 0390-10101, alternativt mail: info@countryline.se.
Vi följer alltid konsumentlagen, och kommer överens med kunden om hur vi går till väga för att alla parter ska bli nöjda.